Çalışma İş Planımız
Bayilerimiz ön avans sistemiyle çalışmaktadır. Ön avans sisteminde bayiler önceden şirketimizin anlaşmalı olduğu banka hesaplarına kullanmak üzere para yatırmak zorundadır. Yatırılan bu paralar bayiye kullanılabilir bakiye olarak atanmakta ve her işlemde kullanılabilir bakiye kontrolü yapılmaktadır. Bakiyenin yetersiz olması durumunda işleme onay verilmemektedir.
Şirketimiz 6493 sayılı kanun ile ödeme kuruluşu üzerinden banka ve kurum anlaşmalı fatura tashilatı yapmaktadır. Şirketimiz 600 m2 geniş iki katlı kendi ofisi, sizlere kendi öz sermayesi ile hizmet vermektedir. Fatura ödemeleri online olarak gerçekleşmektedir. Sadece ödeme kuruluşunun anlaşması olduğu kurumların tahsilatına izin verilmektedir. Kurumlarda problem yok ise fatura ödeme işlemleri hemen gerçekleşmektedir.<a data-cke-saved-href="\" href="\"http://www.faturatahsilati.com.tr\"" style="\"font-size:" 13px;\"="" target="\"_blank\""> Fatura ödeme sistemi ve tüm teknolojik alt yapı Güven Grup Teknoloji ve İletişim Hizmetlerinin anlaşmalı ödeme kuruluşu alt yapısını kullanarak sağlanmaktadır.
Toptan Kontör işlemleri, operatörlerden sanal limitler alınarak, kendi yazılımlarımız ile gerçekleşmektedir. Kontör işlemlerinde stok problemi olmadan tüm paket yüklemeleri, internet, ses, sms paketleri hepsi mevcuttur.
Şirketimizde sistemlerimiz 7/24 çalışmaktadır fakat Ofisimiz, ödeme talepleri ve müşteri hizmetleri desteği hafta içi ve Cumartesi günü 08:30 ile 22:00 saatleri arasında onaylamaktadır. Pazar günü ise 09:00 ile 21:00 saatleri arasında onaylamaktadır.